no result...

Spørgsmål og Svar

Jeg har ikke modtaget mine online billetter

  • Kontroller venligst om ordrebekræftelsen er havnet i mappen med uønsket mail / spam.
  • Send en mail til support@billetexpressen.dk, så skal vi nok hjælpe.

Jeg har ikke modtaget mine billetter med posten

  • Hvis du har betalt for at få dine billetter tilsendt med posten, kan der gå op til 7 hverdage, inden du modtager dem.
  • Hvis de 7 hverdage er overskredet, bedes du sende en mail til support@billetexpressen.dk, så skal vi nok hjælpe.

Jeg har skrevet forkert mailadresse

Jeg vil gerne købe via faktura

  • Dette kan ske ved at henvende sig til Line Dam Kjær i MESSE C på mail ldk@messec.dk.

Det er ikke mit navn der står på billetten

  • Det er køberens navn, der står på billetten. Det er ikke noget problem.
  • Vi kontrollerer blot om billetten er gyldig ved at scanne stregkoden.
  • Billetten kan kun scannes én gang.

Skal jeg betale for min handicaphjælper?

  • Der er gratis adgang for din handicaphjælper (med en betalende voksen), hvis vedkommende har gyldigt ledsagerkort.

Refundering af billetter

  • Det er desværre ikke muligt at refundere billetkøbet.

 

For arrangører
Har du brug for et billetsystem

Har du brug for billetsalg, tilmelding eller event management. Skal I bruge en løsning i jeres eget brand? Skal det være helt enkelt, eller har I særlige behov? Se hvor nemt I kan komme igang her.

Subscribe to newsletter

Get informed about the best programs!

Warning! The basket time limit is about to expire!
estimated time left:
00:00

item(s) in basket

total:


Time limit has expired. Please, put item(s) in to basket again.